Grid view
List view

Jest to prosty i bardzo funkcjonalny efetk, gdzie nie musimy specjalnie zbyt wiele czasu poświęcać na ustawienia. Wystarczy podłączyć go do gitary i możemy cieszyć się sporą ilością ciekawych brzmień od firmy VOX.

Vox Stomplab II G zawiera dostęp do 20 programów użytkownika oraz 100 brzmień fabrycznych. Są one łatwo dostępne i pogrupowane w blokach:

Ballad, Fussion, Pop, Blues, Rock&Roll, Rock, MHard Rock, Metal, Hard Core, Other oraz User w różnych stylach brzmieniowych. 

Poruszając się po poszczególnych blokach od 1-10 [BALLAD], [FUSSION], szybko odkryjemy, że efekty są starannie ze sobą połączone i każde z brzmień wyselekcjoonowane. Każdy gitarzysta znajdzie coś dla siebie.

Opcja USER pozwoli zapisać ulubione ustawienia i brzmienia we własnym bloku.Efekt wyposażony jest również w symulacje wzmacniaczy, kolumn, kostek overdrive, efekty modulacyjne, pogłos i delay, z możliwością korzystania z 8 efektów jednocześnie.Bardzo dużym plusem jest możliwość korzystania z efektu WAH-WAH - czyli przysłowiowej kaczki. Podsumowując multiefekt Vox Stomplab II G udostępnia 104 różne efekty brzmieniowe, co jak na niewielkie rozmiary i cenę daje spore możliwości kreacji barwy i brzmienia.   Modele basowe umożliwiają wybór odpowiednio z 60 lub 61 efektów.

Dziś przedstawiamy test anti-effektu. Z tytułu możemy już wywnioskować, że będzie się działo. Otóż grupa zapalonych młodych konstruktorów i naukowców opracowała efekt szczególny. Każdy z nas wie jak denerwujący może być trzask i brum wydobywający się z gitary z powodu uszkodzonego kabla. Nie jeden z nas zaznał tego nieprzyjemnego zachrypnięcia się głośnika, który zwiastuje tylko jedno...wydatki! Otóż grupa konstruktorów naukowców daje nam niebagatelne możliwości. Dzięki ich pracy nie musimy już czekać aż na cewkach w głośniku pojawią się mikrokrople. Nie ma potrzeby zgłębiać tajniki oporności wzmacniacza i kolumny głośnikowej, nie musimy też gnieść ani gryźć naszego kabla. Łukasz Badowski: "Chcielibyśmy przedstawić nowy efekt gitarowy o nazwie, który powstał jako nasz hołd dla rock and rollowego szaleństwa i gitarzystów zawsze gotowych na eksperymenty i wieczną muzyczną rebelię." - to cytat naszego bohatera z laboratorium Chaossound, miejsca gdzie powstaje ów magiczne pudełko zamieniające przecudny dźwięk naszej gitary w harczące zło :) Anti-Effect “niszczy” dźwięk, imitując uszkodzenie toru elektroakustycznego. Dzięki niemu gitarzysta może uzyskać brzmienie naśladujące awarię wzmacniacza i psucie się przewodu do gitary, jednocześnie mając możliwość wyboru i kontroli stopnia natężenia (charakteru) destrukcji dźwięku. Jeśli gitarzysta potrzebuje w danym momencie większej ekspresji - ma pod stopą możliwość maksymalnego zniszczenia bez powodowania uszkodzeń sprzętu gitarowego. Anti-Effect nie jest przesterem ani efektem tremolo. Urządzenie będzie bardzo efektywną przyprawą brzmienia gitarowego.

MEGA AMP GX 60 - Test

WZMACNIACZ GITAROWY - MEGA AMP GX 60

Wspaniale brzmiące dwukanałowe kombo gitarowe z lampowym przedwzmacniaczem. Znakomicie sprawdzi się zarówno w domu, na próbach jak i na małych scenach. Dodatkowo wbudowany jest efekt reverb. Oryginalny 12 calowy  głośnik  umożliwia nam niesamowite doznania podczas odsłuchu. Całość została pięknie opakowana w stylowy charakterystyczny desing,

 

 

  1. WEJŚCIE INSTRUMENTALNE  ( Input).
  1. POZIOM GŁOŚNOŚCI KANAŁU 1 (CH1 VOLUME)

     Reguluje głośność normalnego kanału.

  1. KONTROLKA CZUŁOŚCI (Gain Control)

     Regulacja czułości i dźwięku gitarowego (overdrive) w połączeniu z kanałem drive.

  1. PRZEŁĄCZNIK OVERDRIVE (Overdrive Switch)

     Aktywuje kanał drive,

  1. POZIOM GŁOŚNOŚCI KANAŁU 2 (CH2 Volume)

     Reguluje poziom głośności kanału drive w powiązaniu z kontrolką czułości.

     Kompresor wygładza dźwięki basowe. W miarę zwiększania wielkości kompresji, spłaszczane są maksymalne wartości w sygnale.

  1. KONTROLKA WYSOKICH TONÓW (Treble Control)

     Reguluje wielkość podbicia albo wyeliminowania dźwięków w zakresie wysokich częstotliwości.

  1. KONTROLKA ŚREDNICH TONÓW (Middle Control)

     Przesuwanie kontroli w dół prowadzi do wyczyszczenia zasadniczej części (body) tonacji. Jest to szczególnie pomocne przy graniu rytmów bardziej funky i nie „zamula” wiodących instrumentów.

  1. KONTROLKA BASU (Bass)

     Reguluje wielkość podbicia albo wyeliminowania dźwięków w zakresie niskich częstotliwości    

  1. KONTROLKA POZIOMU POGŁOSU (Reverb Level Control)

    Kontroluje ogólny poziom efektu pogłosu.

  1. ŁĄCZNIK NOŻNY (Footswitch)

    Gniazdko typu jack do podłączenia opcjonalnego włącznika nożnego do zmiany kanału na wzmacniaczu.

  1. WEJŚCIE NA SŁUCHAWKI (Headphone Jack)

    Funkcja słuchawek pozwala użytkownikowi na monitorowanie dźwięku poprzez zastosowanie słuchawek stereo. Słuchanie „po cichu” można osiągnąć poprzez gniazdko słuchawek. Zacznij słuchać muzyki bez zakłócania ciszy nocnej.

  1. PRZEŁĄCZNIK ZASILANIA (Power Switch)

    Przesunięcie przełącznika Power (zasilanie) do położenia ON (włączony) uaktywnia układy elektroniczne Mega wzmacniacza, co uwidacznia się zaświeceniem zielonych diod.

   

    PĘTLA EFEKTÓW

   Pętla efektów używana jest do podłączenia zewnętrznego procesora efektów albo pedała podłogowego.

   Jest ona wystarczająco wrażliwa, aby odpowiadać każdemu rodzajowi poziomu po to, aby zapewnić doskonałe dopasowanie.

   14. FX SEND (przesyłanie): Do podłączania do wejścia zewnętrznego procesora efektów albo pedału podłogowego.

   15. FX RETURN (powrót): Do podłączenia z wyjścia zewnętrznego procesora efektów albo pedału podłogowego.

 

  DANE TECHNICZNE 

  - moc: 60W

  - dwa kanały

  - kontrola: wysokie, średnie, niskie, presence

  - głośnik: 12"

  - wejścia: instrument

  - wyjścia: słuchawkowe

  - wymiary: 210 x 310 x 325 mm